ראש השב"כ בביקור במג"ב: "הערכה גדולה ליחידה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ראש השב"כ בביקור במג"ב: "הערכה גדולה ליחידה"

    ראש שירות הבטחון הכללי, רונן בר ביקר ביחידת המסתערבים של משמר הגבול באיו״ש. בר: "יש לי הערכה גדולה מאוד ליחידה ואני מברך על שיתוף הפעולה בין האירגונים"

    צילום: דוברות המשטרה
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (ראשון), הגיע ראש השב״כ, רונן בר לביקור ביחידת המסתערבים של משמר הגבול הפועלת בשטחי יהודה ושומרון. בביקור נכחו סגן מפקד משמר הגבול תת-ניצב בריק יצחק, ראש מרחב שומרון של השב״כ, תת-ניצב ג׳יהאד חסן מפקד מג״ב איו״ש, סגן-ניצב ד׳ מפקד יחידת המסתערבים באיו״ש.

    במהלך הביקור מפקד יחידת המסתערבים סקר בפני ראש השירות את פעולותיה הנועזות של היחידה במהלך התקופה האחרונה בגזרת יהודה ושומרון ובפרט באזור ג׳נין ושכם.

    ראש השב״כ, נפגש עם לוחמי היחידה, שוחח עימם על האתגרים, האיומים ושיבח אותם על הפעילות המבצעית האינטנסיבית שהם מבצעים כל העת.

    תת ניצב בריק יצחק סגן מפקד משמר הגבול: "השילוב בין היכולות המודיעיניות של שירות הביטחון הכללי והיחידות המיוחדות של משמר הגבול שפועלות מידי יום ולילה במבצעים ופעילויות מורכבות לשמירה על ביטחונם של אזרחי מדינת ישראל, הן הזרוע הארוכה של מערכת הביטחון אשר מצליחה לסכל איומי טרור בטרם הגעתם לעורף הישראלי. נמשיך לפעול. שיתוף הפעולה בין הארגונים, חזק ומקצועי מתמיד, נמשיך לפעול יחד גם בתקופה זו לשמירה על ביטחון אזרחי המדינה".

    ראש שירות הבטחון הכללי, רונן בר: "אנחנו בשב"כ יודעים כמה אתם מקריבים למען ביטחון האזרחים, הצלתם הרבה מאוד אנשים שאף פעם לא ידעו את זה לכן מי שנמצא היום ביחידה הזאת נמצא בחזית כמעט כל יום. יש לי הערכה גדולה מאוד ליחידה ואני מברך על שיתוף הפעולה בין האירגונים".



    0 תגובות